Kvällsfika

 

Avslutar en lång dag med riktigt gott kvällsfika! Melonen har legat på bänken i köket några dagar, men jag har lixom inte tagit mej för att skära upp den... Men nu ikväll efter en skön kvällspromenad så var jag så sugen och jag kan säga att den var absolut värd att vänta på ;)

 

Sen blev de ju en så ofantligt vacker bild *harkel*.....

Eller så inte, men den får duga för ikväll!

 

Nu har två tredjedelar av sommaren gått och det känns som att den inte äns har börjat! Riktigt tråkigt och jag hoppas att augusti blir mycket varmare och soligare, så att de väger upp iaf lite!! Yran har redan varit och innan dess stråket.. Det blev en riktig bra start och sen några stråketkvällar även under veckan för mej, men då nykter och tidig hemgång eftersom jag skulle upp och jobba. Och för första gången på flera år så gick jag inte på yran! Kände att det inte alls var värt pengarna då de inte direkt var några artister jag ville se... Men vi gick en sväng både på fredagen och lördagen, så härligt med allt liv! Synd att det inte ser ut sådär större delen av sommaren! Tycker åtminstone att vissa delat av stråket kunde stå där hela sommaren, så att det finns fler uteserveringar att sitta på vid vattnet!

 

Aja, nog om det!

Nu ska jag passa på att njuta lite innan det är dags för sänge!

 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback