Måndag

 

Medan jag sitter här i bilen och väntar på att pappa ska komma hit såkan jag ju lika gärna blogga...

 

Har varit och uträttat lite ärenden nu efter jobbet, sånt som jag tänkt göra länge men som inte blivit gjort... Var även en sväng förbi Lillänge och köpte mej ett par nya balerinaskor!

 

  

Bra att ha på jobbet där man behöver något annat än sneakers och där de alltid är så varmt!

 

Men efter jag varit här hos pappa så ska jag hämta ett paket, kanske handla pm jag hinner och sen åker jag ut till Ås där det bjuds på tacomiddag :D

Tredje(egentligen typ femte eftersom jag åt rester dagarna efter) gången på två veckor som jag äter det, men det gör ju inget för det är ju så gott!

 

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karita

Det är svårt att få mycket av tacos ^^

2012-07-13 @ 09:14:07
URL: http://knasrita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback