Onsdag

 

Planen var att vara på jobbet kl 6, men så kom jag på att jag i så fall nog skulle vara först och få vara tvunget att larma av... Eftersom jag aldrig hjort det tidigare så sitter jag nu hemma och äter min frukost i lugn och rå så har förhoppningsvis någon annan kommit när jag väl går det ;p

 

Börjar tidigt idag för att ha en chans att jobba undan lite, vi har en hel del att göra om dagarna nu bär vi är så få och jag börjar hellre tidigt än att jobba hela kvällarna! De tråkiga är ju bara att det inte finns någon art fråga när man behöver hjälp...

 

 

Såhär fint var det när jag vaknade

 
Men nu är frukosten slut och jag ska packa min väsa och börja promenera den lååååånga vägen till jobbet (tar mig säkert 3 minuer)
 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback