Fredag




Idag är det midsommar och jag vaknade före tuppen! När man har bestämt att man ska få sova ut ordentligt så vaknar man självklart jättetidigt och även fast man inte är pigg så är man inte så trött att man kan somna om.. Men med någon kopp kaffe extra så kommer jag nog överleva denna dag med! :) Sen har man ju resten av helgen på sej att sova!

Så kommer denna dag att bjuda på?! Ingen aning faktiskt! De enda jag vet är att jag någon gång under dagen ska hem till min kusin och äta middag med vänner.. Trodde vi skulle träffas tidigt och umgås hela dagen, som jag är van att man brukar göra på midsommar, men de var tydligen ingen annan som delade den tanken ;p Så jag får se vad jag hittar på, om solen skiner så kommer jag nog försöka spendera så mycket tid som möjligt utomhus! Kanske tar med mej en filt och går ut och lägger mej en stund..
Så skönt med soooool! :D 



Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback