Fredag


... och sommarlov!

Idag är det faktiskt sommarlov, skolan slutade igår och jag börjar inte jobba förrän på måndag så jag har alltså en hel dag sommarlov (jag räknar inte helgen för då är jag ju typ alltid ledig)!

Men dagen började inte riktigt som jag hade tänkt... Skulle kliva upp tidigt för att både hinna storstäda lägenheten och springa ner så stan för att göra lite nödvändiga ärenden innan jag sätter mej i bilen och kör mot H... Så jag vaknade lite innan 8 helt av mej själv, men så skulle jag bara vila liiiite och så vaknade jag vid 12! Ooops! Men de behövdes antagligen..


Nu sitter jag och äter frukost! Sen får det istället bli en snabbstädning innan jag springer på stan, så får jag göra det ordentligt senare... Jag har ju hela sommaren på mej ;p


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback