Måndag


Sitter hemma i soffan och försöker övertala mej själv att gå och träna, men det går inte så bra! Jag är så otroligt trött i hela kroppen och har gått runt med huvudvärk hela dagen (JA, det är synd om mej! ;p)... Gjorde nämligen en grej i morse som jag har väntat på att få göra ett tag nu, något som jag hela tiden haft i bakhuvudet och som har tyngt mej en hel del, speciellt nu i helgen ( det är nog därför jag hade så mycket huvudvärk).. Som vanligt så var det ingen fara, men nu när det är gjort så kom allt lixom ikapp...  Men jag måste verkligen komma igång med träningen igen! Och de är ofantligt svårt att göra det när man inte tar sej iväg till gymmet! :p


Nu över till något mycket viktigare och mycket mer intressant! :

 

Titta va fiiiiiiina mina naglar är! De är små små pärlor över hela naglarna! Eller de hade iaf varit riktigt fint om jag har fått till det, men de var första gången jag provade och det blir nog ännu bättre med lite övning :D


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Vad tjusigt det blev med naglarna, jag vill oxå. Vad är det för pärlor och hur gör man? Doppar du bara ner fingret i pärlorna kanske? HIhi, fränt och lite annorlunda/nytt :D

2012-07-27 @ 11:24:07
URL: http://tvillingmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback