Måndag


Nu är sommarlovet över och jag har börjat jobba heltid! Lite jobbigt känns det att inte vara ledig något alls i sommar(som det ser ut just nu), men istället kommer jag ju då tjäna mer pengar och de kan ju vara bra när man pluggar ;p Fast jag hade inte tackat mej till en utlandsresa heller..

Idag har jag även haft födelsedagsfika med tjejerna!

 


Fick till både chokladmuffins och rabarberpaj! Och det lät iaf som att de uppskattades, även om jag själv inte var så nöjd med smaken(iaf på muffinsarna) .. Fick även fina presenter, bland annat en Vickan med god middag!! :)


Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: malin

Jag är fortfarande skitsur över att jag inte kunde komma :(

Hoppas du fick en mysig kväll och fikat såg jättegott ut iaf :)

Kram

2012-06-05 @ 03:21:42
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: herman

Åh, är det dom där muffinsarna, dom godaste i världshistorien??????

2012-06-05 @ 20:13:06
Postat av: Johanna

Nä herman, de var de inte... Samma recept typ fast utan hallonchoklad och nougat... med vit choklad istället som stod inne i ugnen liiite för länge, inte alls lika goda!

2012-06-05 @ 20:42:37
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback