Onsdag

 
I morse när  jag klev upp de blev jag besviken, kollade nämligen på termometern..
 
Ja, värdelös bild.. Men man ser ju iaf vad den visar..
 
Från de att jag var liten har jag fått lära mej att det räknas som sommar när det är +10C dygnet runt.. Så vad är detta?! De är ju för f*n sista veckan på juni och bara 8.6C! Visst de blev varmare sen ju längre dagen gick, men de ska ändå inte vara såhär kallt någon gång på dygnet när det är sommar! Tur att det blir en utlandsresa i början av hösten så att man iaf är (typ) garanterad riktigt varma dagar och massa sol!!
 
Men nu ska jag äta lite middag för att sen hinna åka och handla lite mat, innan det är dags för en härlig kvällspromenad med Anna! :)
 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback