Söndag


Sommaren försvann igen... Men jag hoppas att den kommer snart igen! Men på riktigt då och stannar till mitten på september!

Igår hade jag en fest här hemma och idag mår jag som jag förtjänar! Inte en enda bild tog jag heller... Men de var trevligt även om de hade varit ännu trevligare utan de sista glasen vin.. Eller rättare sagt om jag har tänkt på att äta ordentligt under dagen istället för bara lite fika på förmiddagen och sen en "lätt" middag.... Men man lär så länge man lever, nu har jag provat detta åxå och vet att jag inte behöver göra om det i framtiden ;p

Sen måste jag tillägga att jag har suttit och läst lite i bloggen och insett hur många skrivfel det är! Jag skriver ju oftast mina inlägg på telefonen så jag skyller helt enkelt på autocorrect och de faktum att bokstäverna sitter så nära varandra på telefonens lilla tangentbord :P


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback