Söndag


Ojojoj, snacka om att jag verkligen har perioder där jag bloggar bra och sen kommer perioder där jag inte äns kommer ihåg bloggen!

Det har iaf varit en vecka fylld med en hel del nytt på jobbet, det är massor av saker som vi ska hinna med och som inte är så lätt nu innan man har fått in rutin på det, så därför har det blivit lite "övertid"..

Men förutom jobb har jag även hunnit med en sväng till H för att fira att en av mina brorsöner fyllt år, han fick en skattjakt och i slutet hittade han en cykel som vi köpt till honom! En BMX som han ska lära sej trixa med :)
Under skattjakten frågade mamma mej om jag kommer ihåg min skattjakt, jag kommer inte ihåg hur gammal jag var, men jag borde ha varit ungefär lika gammal som min brorson är, även jag hittade en cykel i slutet! Inne i min lekstuga som jag släpade ut till mina föräldrar som då upptäckte att de hade råkat låsa den :P Men jag brydde mej inte utan jag var bara så glad så ryckte, drog och släpade ut den ändå! Hahaha

Sen i fredags efter jobbet var jag bjuden på grillning, men jag var så trött och slut efter jobbveckan att jag tackade nej och istället slumrade till i soffan.. Men sen när jag vaknade åkte jag och mötte upp min kusin och hennes kille för att kolla på lite fotboll... Vi försökte sitta ute men flyttade in när solen började gå ner och myggorna kom fram..
Som tur va så var de lika trötta som jag, så vi var på samma nivå hela kvällen :P De var en trevlig kväll, men ännu trevligare hade de ju varit ifall fotbollen hade gått bättre :(

Gårdagen kunde däremot ha varit bättre däremot, vaknade med huvudverk och den ville försvinna längre än någon timme i tagen så jag spenderade dagen i soffan med persiennerna neddragna och tv:n på låg volym...
Men idag blir det förhoppningsvis bättre :)


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback