Torsdag


I morgon är det midsommar! Visst kan vi vel säga att sommaren egentligen börjar efter midsommar?! För det är lite deprimerande annars, om det inte blir bättre sommarväder än såhär!! Visst har det varit några fina dagar, men dom har varit för få!

För att pigga upp mej inför midsommar lite så har jag fixat mina naglar igen.. Denna gång provade jag en ny kombination och så skippade jag blixten så att man ser lite bättre hur pärlorna ser ut, även om bilden då blir lite suddig istället...

 

image description

Fina va?! ;)


Man får försöka göra sej själv så somrig som möjligt tills imorgon, så de väger upp ett eventuellt tråkigt väder, så det är vad jag ska försöka göra (mer av) imorgon! ;D

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback