Familjemys


Sitter hemma hos mina föräldrar i H och har familjekväll framför "the voice" ett program som jag inte alls har följt men nu ändå ser finalen av... Men även om de är något som jag annars inte skulle välja att kolla på så är de ändå mysigt när man gör de med större delen av familjen! :)
Men sen sitter vi 5st och kollar, två med varsin dator, två som delar på en surfplatta och sen sitter vi allihop till och från med våra smartphones! Så de är ju inte direkt full fokus på tv-programmet heller :p



I morgon bär det av till Sundsvall och IKEA, jag kommer nog inte köpa något tror jag.. Men de är ju ändå roligt att gå runt och kolla lite, sen finns de ju även en hel del andra affärer inne i Birsta där jag nog kan hitta både de ena och de andra! Inte för att jag har så mycket pengar att spendera efter gårdagens inköp(visar sen när de kommer) eller efter skolböckerna som ännu inte äns är beställda... men något litet borde jag ju kunna hitta :)

Post image for Birsta City – Sveriges näst största handelsområden


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback