Fika


När jag kom hem från biblioteket så ställde jag mej som sagt och bakade! En lånpanna med falsk potatisbakelse.. Den blev faktiskt riktigt god!

Fast jag hade köpt lite för lite mandelmassa så därför blev de nästan bara på de bitar jag skulle bjuda på ikväll och så får jag helt enkelt köpa lite mer tills i morgon och göra klart de övriga bitarna.. Ifall de nu var någon som undrade varför bitarna ser olika ut...


Men jag måste bli bättre på att skära upp bitarna! Hjälp va ojämna de blev, men då finns de bitar för alla både de som vill ha stora bitar och lite mindre bitar för de som tänker på figuren ;p

 

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Vickan

Såg grymt gott ut. Kan jag få receptet?

2012-04-01 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback