Fredag


Då har jag för första, och antagligen enda, gången i mitt liv lämnat in ett blankt prov. Alltså inte svarat på någon fråga och därför medvetet få ett F(underkänt) för att istället ta provet vid ett senare tillfälle och då hinna plugga mer..

Kändes som att de mesta av de jag har lärt mej de senaste dagarna försvann när jag fick tentan och läste frågorna... Jag började svara på frågorna och jag hade nog kunnat få ett E om jag hade fortsatt, men kände att de inte dög denna gång! Sen orkade jag inte, ville inte äns sitta kvar och försöka! Har haft ont i huvudet stor del av dagen och väl där så kände jag hur de sakta men säker började gå över mot migrän och de blev ju inte direkt bättre av att sitta där med alla uträkningar och regler som snurrade i huvudet.. Så jag suddade ut de svar jag hade skrivit och lämnade in mina papper...



Men detta är nog den enda kursen som jag skulle göra de i, dels för att de bara är en dugga och de är då inte alls så mycket att plugga in till nästa tillfälle (istället för att till en omtenta behöva plugga in hela kursen).. Dels för att detta är nog ett av de få betygen jag bryr mej så pass mycket om.. Men sen beror  ju betygen även till stor del på vad vi får på den senaste inlämningsuppgiften som vi inte äns har fått tillbaka än..

Nu ska jag fortsätta vila, sen packa lite och sen vänta på att bli upplockad för att sen åka till H! :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback