Fredag/Lördag


Ja, gårdagen/den här dagen slutade/började inte riktigt som jag hade tänkt mej! Har inte sovit en blund i natt pga magont och illamående :(

Igår efter jobbet så följde jag med Malin på after work som sen slutade i en liten utekväll. Men när jag gick och la mej så fick jag ont i magen som bara blev värre och värre...
Eftersom jag inte drack speciellt mycket då gissar jag på att de var något med maten som min mage protesterade emot! Brukar inte äta kött så jätte ofta och köttet i hamburgaren som jag åt på AW:m var nästan rått bitvis! Så de kanske var de...


Så nu sitter jag här och försöker tvinga i mej ett glas samarin för att se om de kanse hjälper om jag har tur... Men jag klarar ju inte äns av att dricka vatten just nu, så de hår lite segt... (hör ni va synd de är om mej? :p)


Men i övrigt så var kvällen riktigt trevlig! Jag tycker ju fortfarande att de är roligast innan man går ut på krogen och så var det även denna gång! Inte så att de var tråkigt på krogen utan de var bara roligare innan ;) Sen skulle de behövas ett nytt ställe att gå på här i stan!

Nä, nu ska jag försöka vila lite så att jag kanske orkar med att göra något senare idag.. Men de blir nog en väldigt lugn dag för mej ;p


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med, det var trevligare innan ;)

Krogen suger tyvärr...

2012-03-31 @ 08:55:38
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback