Less...


Bara så alla (i min närhet som läser min blogg) vet, så har jag lite problem att läsa sms! Så bli inte förvånad ifall in får vänta ett bra tag på svar, för de krävs en hel del tålamod från min sida för att läsa och sen svara på ett sms...

Först och främst har jag märkt att de ibland går flera minuter (upp till 8 som mest av de vi märkt) ifrån att någon skickar ett sms och tills att de når min telefon! Sen tar de lång tid innan jag får upp och kan läsa vad som står, ibland så måste jag försöka flera gånger innan jag äns får fram dom på displayen.. Sen när jag väl får fram sms:et och ska svara så fungerar inte T9 som de ska och de slutar ofta med att jag får radera allt och sen skriva bokstav för bokstav (vilket, om de nu förvånar någon, tar tid!).. Sen när jag slutligen har knåpat ihop ett svar  och trycker på skickat så tar det även, återigen, fleera minuter innan det faktiskt går iväg ifrån min telefon! 

Och är jag utomhus så är det praktiskt taget omöjligt att få fram något överhuvudtaget på mobilen, allra minst sms, så för att bespara mej massa irritation(och att jag riskerar att hasta iväg telefon h*lvetet) så kollar jag oftast inte äns på telefonen om något händer, förutom om de ringer och jag har headsetet i (som jag nästan alltid har) ;p 


Så vill ni mej något och vill ha svar någorlunda fort(inom 30 min typ) så ring!




Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback