Lördag


Igår eftermiddag blev vi äntligen färdiga med den första inlämningsuppgiften, som vi kämpat med de senaste dagarna! Så nu hoppas jag att den är ivägskickad och att den blir godkänd! Men de tror jag den blir, annars skulle jag bli förvånad...

Vi fick även resultatet på tentan som vi gjorde för två veckor sen(tror jag de var) och jag klarade mej, fick ett B! :)

Avslutade fredagskvällen med lite brorsonsbus, perfekt sätt att sluta en jobbig dag på! Idag har jag bara tagit lugnt och vilat upp mej lite (de sista av min förkylning vägrar släppa och jag är allmänt utmattad hela tiden) Men nu ska jag städa lite och fixa, för i morgon får jag finbesök! ;p


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback