Måndag


God morgon!

Klockan är inte så mycket (för mej iaf) men jag har redan hunnit med en hel del! :)
Rastat hunden, städat, gjort mej klar, läst lite bloggar, kollat mailen och nu sitter jag och äter upp de sista av min frukost medans jag väntar på tjejerna som kommer vilken stund som helst.. Idag blir det nämligen plugg, vi har ett grupparbete som ska in på fredag som jag hoppas på att vi blir klara med typ idag! Jag har nämligen lite andra spännande saker som jag ska göra i slutet av veckan ;) och då skulle jag vilja slippa tänka på grupparbetet och fokusera heeelt på de! Men vi får se hur det går, annars har vi ju även eftermiddagarna på oss så vi hinner nog!

Igår hade jag med mej kameran ut till Ås för att försöka få lite bilder på underverket.. Fick en del även om de inte alls blev bästa kvalité eftersom de ganska mörkt och jag inte ville använda blixt.. På några av bilderna så sitter den lite större lillkillen med den  mindre lillkillen i knät! Dom är ju så söta! Men dessa kommer jag inte dela med mej av här, ifall inte föräldrarna till barnen vill det...
Däremot så är ju min kamera stöt och vatten tålig så jag brukar lämna över den till min lilla assistent, en mästerfotograf in the making! Men de är ju inte alltid så lätt att förstå hur man ska hålla kameran för att inte fingrarna blir med på bilden(vet många vuxna som fortfarande har de problemen) men annars blev ju inte resultatet allt för dåligt ;p


(Notera den lilla vita bilen :P)


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jaa jag kommer ´med min privat jet nu, gör dig redo ;)

2012-03-14 @ 20:33:59
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu är det dags att uppdatera!! =)

2012-03-15 @ 17:35:24
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback