Måndag


Nu har jag jobbat hela förmiddagen, var lite ringrostig efter en veckas uppehåll men nu ska jag ju vara där redan i morgon igen så snart får jag nog upp farten ingen ;)

Nu har jag varit ner på stan och köpt lite lyxlunch



Sallad med rökt lax, chevre, rödbetor, solroskärnor och wasabibullgur :D Så GOTT! Men ni får en bild på den fina påsen istället, för maten såg inte så rolig ut när jag hade hällt upp den på tallriken..
Men jag måste snabba mej att äta upp den för kl 13 är det kursstart på metodkursen..

Hoppas alla har en bra måndag!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Lät ju äckligt gott det där hörrö :)

2012-03-26 @ 15:23:48
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback