Önskar..


Önskar och behöver massa saker för tillfället! Men de jag kollar på mest just nu är:


Iphone 4s


Ipad 2

och sist men absolut inte minst:


En utlandsresa!
Skulle ha tid att åka i början av nästa månad, då missar jag bara någon föreläsning ;p


Just nu behöver jag verkligen en telefon, eftersom min inte alls fungerar som den ska! Och eftersom även datorn har varit på väg att ge upp de senaste halvåret så skulle ju inte de ju inte sitta fel med en dator eller en surfplatta heller...

Och de både min kropp och själ (och framförallt mitt psyke) skulle må väldigt bra av, och verkligen behöver, är en vecka i sol och värme!

Sen skulle jag även behöva nya skor! Både vardagsskor och träningsskor, sen åxå träningskläder, vår jacka.. Jag skulle verkligen behöva fixa håret.. Ja listan kan göras lång med de är de tre sakerna som jag listar här upp som är dyrast och som känns mer som en avlägsen dröm(tyvärr)..

Men de som saknas för att jag skulle kunna köpa och göra detta NU är pengar! Detta är nog första gången då de har varit riktigt jobbigt att vara student.. Visst saknar man ofta pengar i vardagen och att kunna leva som man gjorde innan man började plugga, men när man behöver något och känner att man inte kan köpa det... och inte heller kommer kunna göra det på typ ett halvår känns jobbigt.. Om jag nu inte skulle få något extrajobb innan sommaren... Men även om jag skulle få det så kommer ju ändå inte första lönen förrän om någon månad!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback