Söndag


Nu är veckans sista dag här och jag har nästan hunnit med allt jag ville göra!

Även fast vi spenderade hela dagen i Birsta igår så köpte jag inte alls mycket! De blev bara lite småsaker inne på IKEA.. Hittade inget av de jag egentligen hade tänkt köpa, men igår kväll hittade jag en sida på internet som jag nog ska prova att beställa ifrån :)

Idag då... Ja jag hade tänkt göra så mycket, hinna med alla småsaker som jag kunde göra här i H.. Men jag orkar inte! Eller ids inte, jag vill ha en ledig dag.. eller åtminstone en ledig förmiddag, tills vi åker tillbaka till stan där de finns ännu mer saker som borde göras! :p

Imorgon börjar en ny vecka och en ny kurs, en metodkurs! Förutom de så ska jag jobba och även försöka komma igång med träningen igen! Har ju inte tränat på några veckor på grund av en envis förkylning som inte helt vill lämna kroppen.. Har inte alls känt mej sjuk men så fort jag börjar träna så orkar jag ingenting och blir yr på en gång och sen har den kommit tillbaka! Men nu ska de gå!

 


Nu ska jag packa lite och sen se om jag kan övertala mej själv att göra något mer innan vi åker :)


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback