Tisdag


Igår fick jag hem min nya telefon! Så mycket enklare mitt liv kommer bli nu när jag har en ajfån! ;p

Tyckte de var passande att min gamla trotjänare fick avsluta sin tjänst med att fota sin efterträdare!



Men riktigt så blev de ju inte eftersom de nya simkortet inte fungerade, den gick att starta och koppla upp mot mitt internet, men inte ringa ifrån.. Så jag har provat mej fram, först för att få över alla kontakter medans jag ändå hade min gamla telefon kvar, sen med att få telefonen att fungera som den skulle! Tillslut gav jag upp och mailade supporten............
Tydligen skulle jag maila simkorts-numret och mitt mobilnummer så fixade dom det! Hur F*N skulle man veta de?! Aja, nu fungerar den som den ska iaf (även om de står att jag har Telia).. Och när de väl var fixat så ploppade alla kontakter över åxå, som jag kämpade med hela kvällen igår....

Idag har jag jobbat hela dagen! Länge sen man jobbade en 8 timmars dag, visst är de krävande men de ända som är riktigt jobbigt är att hela dagen försvinner! För även om jag skulle plugga 8 timmar så hinner jag ju göra massa annat på något konstigt sätt! Kanske är de för att man kan ta någon timmes paus ifall man behöver springa iväg och fixa något....

Nu måste jag fixa middag!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback