Torsdag


Jag lever...

Men just nu har jag haft så fullt upp om dagarna med studier att jag inte har hunnit med något annat.... De senaste dagarna har jag bara hunnit med en morgonpromenad med vovven och sen har det varit studier fram tills att hjärnan slutat fungera! Och än är det inte slut, i morgon ska sista inlämningsuppgiften in och på tisdag är det dags för redovisning.. Men sen är det bara duggan (nästa fredag) kvar på denna kurs!

Roligt att läsa om va? ;p

I morgon åker jag och vovven till H, då ska jag även passa på att mysa massa med lilla söta Alvin!

mms_img19467 (MMS)
(Lånar ännu en bild från hans mammas blogg)


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jaa vi tycker tydligen lite olika om kära Hannah ;)



Men det var väl kul, all uppdatering är bra!

Du måste ju tänka på att jag är sjukt uttråkad när jag är ledig och vill ha massor att läsa ;)

2012-03-15 @ 19:00:28
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback