Äntligen!!


Nu står äntligen mitt nya köksbord på sin plats! Tack vare lite hjälp från mamma och pappa som var snälla och svängde in när de var påväg hem.. TACK! Har haft bordsdelarna ståendes längst väggen i sina lådor i väntan på att få hjälp att bygga ihop det (vissa delar är ju lite svårt att göra ensammen)..

Men nu är det som sagt äntligen gjort :)

 


Mitt stora kök (har känns riktigt stort under tiden jag inte haft något bord) blev genast lite mindre, men ändå inte alls trångt! Tycker de blev bra och bättre blir det nog när jag får till det lite mysigare runtomkring och inte bara lagt dit en löpare(som ser så liten ut) och ställt dit ljus som stod på de gamla bordet... Sen kommer de nog kännas mer "normalt" och hemtrevligt efter att jag har haft vännerna över på middag vid det, lixom "burit in det" (eller vad man bu brukar säga)! Får försöka fixa något snart ;)

Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: Karita

Åh så fint! :D

2012-05-28 @ 16:41:07
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback