Fredag


Vi har kämpat vidare med båtar arbete och är nu nästan helt färdiga! :)

Men idag avvek jag lite tidigare eftersom jag skulle på teambuilding med nya jobbet! Vi var först på Boda Borg och sen blev det middag på kontoret!

Jag minns hur roligt jag tyckte de var, när man var yngre och åkte iväg med skolan, springa runt och samla stämplar! Och jag tycker att det är lika roligt nu!! Så härligt att känna att man kan lista ut eller klara en bana antingen direkt eller efter att man provat några gånger.. Sen att de skulle kunna vara lättare och ännu roligare ifall man var där med personer som man känner och redan fungerar bra med.. Men samtidigt är det nog åxå väldigt bra som just teambuildnings övningar! :)

Och vilket lag tror ni tog flest stämplar då?! ;p



Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback