Gott!


Unnade mej en av mina favoriter i skolans fik eftersom jag var så duktig och orkade kliva upp i morse (inte alls fär att jag hade svårt att kliva upp, snarare tvärt om då jag vaknade 15 min innan klockan ringde, utan jag ville bara ha en anledning till att få unna mej! ;p )!

Vet inte om de är så nyttigt, men dom vill ju framställa sej själva som de iaf...

:O våran lärare (en förvärvsarbetande pensionär) citerade just Sean Banan ("-som Sean Banan brukar säga") mitt under genomgången av olika val när det kommer till strategiska tankesätt! Kanske dags att börja lyssna på vad han säger ;p

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Haha fan va härligt att en pensionär citerar sean banan då ;P

2012-05-16 @ 13:03:21
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Karita

Sv: jamen absolut! Vad trevligt! :) jag kan, vad jag vet nu, alla dagar utan fredag å söndag! :)

2012-05-16 @ 17:11:15
Postat av: Karita

sv: ja men till veckan kan jag massa med som det ser ut så det blir bra! :)

Åååh var du till Majsan! Fan nästa gång så vill jag följa!! Vi får boka duppeltid! ;)

DÅ ska jag klippa lugg med! MAJSAN KAN HON!!

2012-05-16 @ 19:59:00
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, ja det var lite småroligt att han citerade just honom ;)



Jag tycker de brukar ha ganska roliga beskrivningar på dessa flaskor, men särskilt nyttiga är de nog tyvärr inte, men det är väl nästan inget som är gott ;p



Jag fick iaf i mig c-vitaminer av min jordgubbscho´klad som jag har hållt på ätit nu i några dagar hehe ;)

2012-05-17 @ 23:03:56
URL: hhttp://hollywoodstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback