Måndag


Ny vecka med nya tag! Känns så konstigt att vara uppe vid kl6 på dagarna, speciellt måndag! Nästan som förr då man jobbade heltid :p
Eftersom jag inte alls är en morgonmänniska så har jag ju inte för vana att kliva upp sådär tidigt ifall jag inte behöver och skolan brukar ju inte börja förrän runt kl 10.. Men inte nu! Inte denna krus! Nu är det alltid kl8 som gäller och är de inte för skolan jag kliver upp så är det för jobb!

Men de är skönt med lite fart igen, de var ju ett tag sen nu jag hade såhär mycket att göra.. Jobbigt i början när kroppen inte riktigt är med och hellre vill lägga sej i soffan efter jobbet istället för att sätta sej med böckerna..Och det är ju när man har mycket att göra som man kommer på fler saker man vill göra... Lustigt de där.. Fast som det ser ut just nu så hinner jag inte med så mycket annat än skola och jobb, men jag måste försöka ska klämma in lite träning på dagarna åxå! :)

Idag har jag även varit och gjort något jag länge dragit mej för, nämligen gå tillbaka till "mitt gamla jobb" (där jag bara jobbade extra typ en månad innan jag fick de jobb jag har nu och sa upp mej) för att lämna tillbaka nyckeln och hämta mina saker.. Inte roligt att efter några veckor komma tillbaka på ett ställe där nog flera är lite irriterad på mej för att jag inte valde att vara kvar(utan istället valde ett jobb som inte bara gav mej heltid i sommar, istället för 10 timmar/månaden, utan där arbetsuppgifterna inriktar sej på de jag faktiskt utbildar mej till).. Men som tur är var inte kontorschefen en av de som är irriterade! Utan han förstod nog mitt val, så han var istället bara trevlig, professionell och önskar mej bara lycka till :)
Men nu är det iaf gjort och en liten sten har släppt från mina axlar!

image description

Nej, nu ska jag tömma i mej min stora kopp kaffet och sen springa iväg och jobba några timmar!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback