Onsdag


Igår jobbade jag heldag och sen satt jag fram till kl10 med skolarbete.. Inte så roligt kanske, men som tur är så blir det bara sådär på tisdagar och ibland på måndagarna..

Idag är det skola hela dagen istället! Om vi jobbar på bra nu så kanske även vi kan få ta (studie varianten av) en långhelg :)
Sen i eftermiddag får jag hjälp att köra bort mitt gamla köksbord och då ska jag äntligen få bygga ihop mitt nya!! Får se hur långt jag hinner innan jag kanske ska ner till Sara på lite kvällsfika.. Skönt att kunna göra lite sånna saker under perioder då man "jobbar om varandra" och inte hunner ses lika mycket! Ska försöka införa mer sånt, för de är ju även fler jag skulle vilja hinna umgås mer med och de måste ju inte vara någon "stor grej" bara för att man ska träffas :)

 

Så jobbigt med dessa perioder då vädret är mittemellan varmt och kallt.. Så man inte riktigt vet hur man ska klä sej, utan man tar på sej för mycket och blir då så varm när man kommer inomhus, så att fingrarna sväller och man blir tvungen att ta av sej ringarna.. JA, jag vet, ett i-landsproblem :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback