Onsdag


Nu behöver jag inte längre nämna vas jag gör om dagarna eller förklara varför jag inte haft tid/ lust/ motivation att blogga... Men nu är det förhoppningsvis snart över! Vårt mål är att bli klar med arbetet nu i dagarna och sen är det bara redovisning och tentan kvar nästa vecka! :) SEN ÄR DET SOMMARUPPEHÅLL I SKOLAN!

Tyvärr har jag dragit på mej ännu en förkylning :( Och med den har febern kommit...

 

Har köpt lite överlevnadshjälp så tar jag nej förhoppningsvis genom föreläsningen och sen resten av dagen så vi bara ska sitta och skriva..

Tycker faktiskt inte att jag förtjänar denna förkylning! Tycker att de är någon annans tur att vara sjuk och min tur att slippa!!! Men jag ska vila så mycket jag kan, så mår jag förhoppningsvis bättre och kan vara med på roligheterna som är planerade till helgen!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback