Tisdag


Efter ännu en natt med dålig sömn som även slutade med att jag sov stirrandes i soffan, så har jag både ondare i ryggen och nacken som ger mej en härlig molande huvudvärk... Sen har jag även otroligt lite motivation och energi till att plugga! Skönt att det snart är över! Även fast jag idag har märkt hur lite har faktiskt kan och att de nog är en hel del jag måste lära mej bara för att klara tentan...

 

Men jag brukar ju hinna lära nej allt jag borde och de lär jag väl även göra denna gång! De tar ju bara dån tid! Och fortare går de ju ifall jag pluggar istället för att blogga! :p


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du kommer fixa det!!! =)

2012-05-30 @ 16:53:48
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback