Torsdag


Ni är jag hemma i H och umgås med familjen.. Så mysigt och för en gång skull känner jag mej helt lugn, inte äns regnet stör mej! Ingen skolstress, inget som känns viktigt att göra eller som jag måste ta itu med... Eller de finns massa som jag ska göra, med jag känner mej inte ett dugg stressad över det just nu :)

Istället kollar på hockey hela långa dagen! Och lilla söta A är så fascinerad och intresserad av vad som händer på tv:n! Och lyfter man därifrån honom eller stör så blir han inte glad :p

 

Men nu ska jag fortsätta mysa med gokillen! 

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vad söt!!! :)

2012-05-17 @ 23:01:01
URL: hhttp://hollywoodstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback