Frisyr


Nu är det gjort! Och nu har jag äntligen en frisyr igen! Ingen jättestor förändring för andra kanske, men istället för jämnlångt, slitet och tråkigt är det nu lite uppklippt, kortare och mycket fräschare! Sen klippte vi även snelugg! :D Har nog inte haft en riktig(och framförallt snygg) snelugg sen jag var brunett..

Bjuder på en bild som jag tog, i bilen på väg hem från frisören, för att lägga upp på fb.. Tråkig bakgrund kanske men jag tycker att ljuset i bilen är så mycket bättre att fota i, iaf om man använder mobilen! Annat är det om man försöker ta inomhus, då blir både färger och skärpa så mycket sämre! :)

 

Nu är det bara färgen som jag vill göra något åt, men nu har jag iaf en plan om hur jag ska ändra den.. Ska bara kolla om det finns någon som kan tänka sej att hjälpa mej!

För om jag måste göra det på salong så kommer det ta så mycket längre tid och kosta så mycket :S
Eller så får jag helt enkelt lov att göra det själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback