Lördag


Tur att man passar på sova ut ordentligt när de är helg!... Eller?!
En av de få dagarna då man inte måste upp tidigt, då vaknar jag kvart i sju!! Även fast att jag gick och la mej sent... Har försökt somna om sen dess men det går inte :( Är det något jag avskyr så är det att inte kunna sova ordentligt! Antingen somnar man inte på flera timmar när man lagt sej, eller så vaknar man flera ggr per natt, eller som nu man vaktar efter för få timmars sömn och kan inte somna om!

Aja, nog gnällt om de! Om jag inte lyckas så får jag får vell powernappa lite under dagen, om jag skulle bli trött ;p

Igår kväll åkte vi ut till Malin och hade sushi kväll Sushin blev god och Malin bjöd även på en smarrig kladdkaka med kaffedrink till efterrätt.. En mysig kväll! Precis vad jag behövde efter denna vecka, fast jag hade kunnat skippa att ha min nog klumpigaste kväll någonsin! (Förlåt igen Malin!)

Nä nu ska jag göra ett nytt försök att iaf slappna av och vila lite, så att jag slipper gå runt som en zombi resten av dagen! Och går inte de så ska jag göra en god frukost innan jag sätter igång med pluggandet  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback