Måndag


ONIM! Vaknade upp med migrän idag.. Så just nu ligger jag i sägen och stirrar upp i taket i väntan på att den ska släppa...

 

Avskyr de dagar då jag har migrän! Först och främst kan jag ju inte göra något undertiden jag väntar på att de ska släppa! Kan varken somna om, försöker men de går inte, eller kliva upp,för då mår jag mycket sämre! Sen när det väl har släppt så går jag runt och är mossig i huvudet resten av dagen :S (och ifall det är någon som undrar så blir det inte heller bättre av att jag ligger och håller på med telefonen :p men de är så svårt att låta bli när man st så uttråkad!)

Aja, nog gnällt om de! 
Denna dag kommer i övrigt att gå åt till att plugga, för i fredags fick vi kursens första inlämningsuppgift och denna ska in redan nu på fredag :(

Sen funderar jag även att prata lite med jobbet om att eventuellt jobba några timmar.. Men de är svårt att veta hur mycket man hinner med, då de redan har varnat oss för att denna kurs kommer att kräva myyycke tid...

Nä, nu ska jag fortsätta vila och hoppas på att detta går över snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback