Måndag

 
 
Just nu har vi seminarium med presentation och opponering.. Men då alla 6 grupper har skrivit in exakt samma sak så känns de lite långdraget att lyssna på! Intressant att höra ifall någon uppfattat de annorlunda, men större delen av de som sägs är ju bara upprepningar på det som sagts innan... 
 
Efter seminariet ska jag åka iväg och äntligen bli av med mina slitna toppar! Blev en liten impuls tidsbokning nu i veckan då jag kände att jag inte alls kan få till mitt hår äns någorlunda snyggt längre! Får se in det blir något mer än en toppning, känns som att jag är i behov av en förändring men jag vet bara inte hur jag vill förändra det! :D
 
Kanske ska jag välja något som liknar detta?! (Men mitt hår är inte lika gult som det ser ut som på bilden, utan de är nog tack vare lampan som hänger i fönstret.. Men de kanske är en färg jag ska satsa på?! :p )
(uppdate: vet inte varför det blev olika storlekar på texten!? Inget som jag gjorde utan det är något fel på blogg.se och eftersom jag bloggar från mobilen så vet jag inte hur man ändrar det! :p )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback