Onsdag... Tror jag..


Inatt blev det inte många timmars sömn! Silva väckte mej varannan timme för att hon behövde gå ut och efter en sväng ute i kylan piggnar man ju till så då är det inte direkt lätt att somna om...

Nu på morgonen, efter att ha pratat med de på sjukhuset, så åkte jag och lämnade henne där igen :(
Hon är fortfarande dålig i magen och har inte ens velat prova att dricka vatten under tiden hon varit hos mej.. Så nu ska hon få dropp under dagen och så ska jag hämta henne i eftermiddag, då hoppas jag hon mår bra!

Men för att kunna hålla mej vaken under dagen och förhoppningsvis lära mej något av de timmar tentaplugg jag lyckas klämma in, så har jag bunkrat upp med socker och koffein! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback