Tisdag


Nu har jag suttit och pluggat sen kl9 och börjar känna att det blir tungt i huvudet... Så därför tar jag en paus gör att via huvudet lite och passar på att blogga samtidigt ;p

Solen skiner ute och det höjer ju inte direkt motivationen för att sitta inne och plugga! :S
Förra året denna tid så skippade jag och Jenny studierna och åkte upp till Lundhags för att shoppa istället! Och jag kan ju säga att jag är lika sugen på att göra desamma nu! Känner att jag har ett otroligt drag i shoppingnerven, har haft sen innan jag åkte till Sundsvall och då jag inte direkt hittade något jag ville ha där så är jag fortfarande lika shoppingsugen! Även fast jag har beställt en hel del kläder(och även skickat tillbaka endel) så behöver jag fortfarande fylla på med vardagskläder.. Inte för att jag skulle kunna hitta så mycket sånt på Lundags kanske, men en heldag på stan skulle heller inte vara helt fel! Fast de får vänta! Kanske är något som jag får unna mej på fredag när tentan är gjord! :D

(oj va läskig Jennys hand blev på bilden! Såg inte de förrän i efterhand,

men kan ju förklara att den inte ser ut så egentligen utan det är bara ett filter ;p )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback