Torsdag


Nu börjar tentapluggsperioden äntligen gå mot sitt slut! Självklart kan vi redan allt som vi bör kunna och sitter egentligen bara kvar på skolan och rabblar fakta för att vi tycker det är så otroligt roligt... *harkel* :p

Nä, men ärligt talat så börjar jag känns som jag ofta känner eftermiddagen/kvällen innan tentan: De som jag har lärt mej fram till nu har jag lärt mej och de som jag inte har lärt mej kommer jag heller inte hinna lära mej innan tentan!

Nu återstår bara lite mer diskussion och repetition sen gör jag nog kväll! Då ska jag ta en lång promenad, köpa lite förnödenheter(läs godis ;) ) tills i morgon och sen bara slappa i soffan resten av kvällen! Absolut inte ägna studera en endaste liten tanke och sen lägga mej tidigt så att jag är pigg tills i morgon! Låter som en bra idé va? :D 

Det blir nog tyvärr inte så mycket shopping i morgon eftermiddag, som jag hade sett fram emot, då nästa kurs börjar redan i morgon! Efter fem timmars tenta har vi en timmes paus innan det är dags för två timmar lång introduktion/föreläsning... På en fredag lixom.... Tack för den... 

Nej, men nu ska vi fortsätta här så att vi får gå hem någon gång ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback