Åre

 

Skönt att vara hemma efter två och en halv dagar i Åre och jag kan säga att jag verkligen ser fram emot att sova ut i min egen säng!! Och även få lite sovmorgon i morgon bitti..

 

Vi har haft kickoff med jobbet, hela kontoret och även några andra kontor.. Vi abonnerade hela hotellet! Eller ja, de var två st som bodde på hotellet som inte tillhörde oss ;) 

Rummet som jag bodde i delade jag med fyra tjejer från vår avdelning och vi hade en fantastisk utsikt!

 

 

Vi  har ätit, druckit, umgåtts, njutit av spaavdelningen, brainstormat, skrattat och sen hade vi en uppsjö av aktiviteter att välja blad på eftermiddagarna.. Idag medan de flesta andra hittade på saker ut i dimman passade jag på sitta i "biblioteket" och försökte plugga lite..

Men då det har inte blivit många timmars sömn de senaste nätterna och det tillsammans med alla olika sorters alkohol som serverades till middagen igår kväll (och även de jag köpte efteråt ;) ) gör ju att jag inte har varit allt för pigg idag! Så de var lite svårt att fokusera på skolböckerna, men lite hann jag iaf med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback