Ojojoj

 
Ibland blir jag irriterad på att människor inte uppdaterar sina bloggar! Visst är  de jobbigt! ;p
 
Tycker de stackare som fortfarande klickar er in här varje dag är riktigt kämpar! Bara för er skull så lägger jag upp ett litet inlägg! :D
Jag tänker inte skriva vad jag har gjort sen sist, för de skulle bli så långa inlägg och jag tror inte heller att de skulle vara så roligt för er att läsa! Däremot kan jag göra några små sammanfattningar och istället för massa tråkig text använda mej av bilder! Men jag kan förvarna er med att jag inte alls varit duktig med kameran på senaste tiden och bilderna är kanske inte de roligaste, men de är ju bättre än ingenting :p
 
Vi börjar med några mysiga middagar! Först en god middag på stan efter en shoppingtur och sen de två bilderna jag har från kräftskivan (den första jag varit på/gjort själv) här hemma!
Riktigt trevligt och mer mysiga middagar hoppas jag på i höst och vinter :)
 
Har hunnit med en hel del härliga promenader och nu går det inte längre att ignorera de faktum att hösten verkligen är här! Men de är skönt och så länge de inte regnar så mycket så gillar jag även kylan just nu, men jag får passa så jag inte springer på fler älgar ;p
 
Det har självklart blivit en hel del pluggande (och kaffe!), både hemma och på skolan.. Bjuder även på en (dålig) bild på skolan otroligt miljövänliga gräsklippare :)
 
Sist men inte minst så bjuder jag på dagsfärska bilder, från när jag insåg att när jag kan sätta upp nytvättat hår i en knut uppe på huvudet, helt utan hårnålar och snoddar, så är det kanske dags att göra något åt min slitna toppar!! (Och ja, jag är var lika trött som jag ser ut att vara på den andra bilden :p )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback