Paket


Idag fick jag äntligen hämta ett av alla paket som jag har väntat på, inget som jag har skrivit om här utan detta beställde för ett tag sen...
Synd bara att det inte innehöll något roligare ;p

Det var nämligen min kurslitteratur! Eftersom jag nu läser 200% så är det dubbelt så mycket att läsa och även mycket viktigare att jag läser de jag ska redan från början, eftersom de annars blir alldeles för mycket att plugga in inför tentorna!!

Nagellacket är enbart för att ni ska ha em referenspunkt, så att ni ser hur tjocka böckerna är
(ja, inte den översta då :p )


Ett ganska tungt paket att släpa hem, men de blev iaf lite extra träning på promenaden hem!  Nu är det bara att sätta igång att läsa så att jag kan hänga med på föreläsningen imorogn...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback