Smoothies


Förut gjorde jag alltid smoothies! Flera gånger i veckan, en period åt jag det faktiskt som frukost... Men så efter ett tag så tröttnar man...
Men idag kände jag att det var dags igen! Så de blev en lite "matigare" nu till lunch :D Gjord på min egenplockade blåbär, lite frysta hallon, mjölk och lite kvarg.

Den blev så otroligt god, smakar typ som milkshake! Så detta är något som jag absolut ska börja med igen, kanske som kvällsfika så att man får känslan av att man unnar sej något även fast de bara är nyttigt :)


Nu ska jag njuta av min goda lunch och sen fortsätta städa här hemma så att jag är klar tills det är dags för middag med tjejerna... Är jag nog snabb kanske jag även hinner baka något att ha med mej ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback