Efter regn kommer solsken...

... Eller det får vi ju hoppas iaf! 
 
Länge sendan jag skrev något här! Sedan sist har en hel del hänt, livet haft både sina uppgångar och nedgångar..
 
Jag har pluggat klart samt gått tillbaka till mitt gamla jobb, men fått flytta från min gamla avdelning till ekinomi-avdelningen. Jag har hittat kärleken, blivit sambos och vi har även förlovat oss. Vi har fått tillökning i familjen med både en brorsdotter och en brorsson! Även flera vänner runt mig som fått tillökning, så nu hat jag ofta turen att vara omringad av små vackra underverk! 
 
Hälsan har däremot gått nedåt de senaste åren, egentligen ända sedan innan jag slutade blogga! Med år av sömnproblem som förrvärrade min migrän, som slutligen ledde utmattning och sjukskrivning :( Men nu blir det förhoppningsvis bara blir bättre och bättre! Har väldigt sällan ont i huvudet nu och energinivån är så mycket högre nu än när jag blev sjukskriven! 
 
Nu har ni fått en liten kort uppdatering sv vad som hänt i mitt liv sedan sist! Så ska jag försöka ta mig tid att uppdatera här lite oftare igen! 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback