Julklapps shopping!

Idag har jag klickat hem större delen av de julklappar som jag ska köpa i år! Så skönt! 

De övriga klapparna, förutom två, är köpta sedan innan.. Så nu är det bara de två sista kvar! 
Ena har jag flera förslag på, så jag ska bara välja vad av allt jag ska köpa.. Men den sista, en julklapp till familjens julklapps-spel, har jag ingen aning om vad jag ska köpa!! 

Att det ska vara så svårt! 
Det ska vara en present för endast 200kr och samtidigt inte vara något "skräp", utan något användbart.. Och svårast av allt, de ska vara något som passar alla (vuxna) i familjen! 
Men något kommer jag nog på tillslut, får ta en sväng på stan och se om jag kan hitta något passande..

Nu ska jag njuta av lite taco-rester till en sen lunch/tidig middag, framför tv:n med adventsljusen tända!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback